„Black Friday”, czyli „Czarny Piątek” oraz „Cyber Monday” otwierają przedświąteczny okres zakupowy. O tym, do czego zobowiązani są sprzedawcy oraz jakie prawa mają konsumenci, przypominają wspólnie Europejskie Centrum Konsumenckie oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Kiedy możemy reklamować towar, czego żądać przy reklamacji, czy należy sprawdzić przesyłkę przy kurierze i kto ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w czasie przesyłki? Odpowiedzi ekspertów ECK i UOKiK na te i inne pytania oraz więcej wskazówek na temat przedświątecznych zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych, znajdziemy na stronie Urzędu oraz podczas webinaru w najbliższy czwartek o godzinie 12.00.
Nie musisz się rejestrować, wystarczy, że klikniesz na link i podasz swoje imię lub pseudonim: https://konsument.gov.pl/aktualnosci/lunch-przed-black-friday/